9005200500 |
L'ensenyament de l'anglès a l'educació primària 1 |
2016-2017 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Educació Primària |
|
|
|
11/2/2017 - 31/5/2017 (45 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
ANT1 L'ensenyament de l'anglès a l'educació primària 1
|
| |
Inscripció |
09/01/2017 - 19/01/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
-Curs telemàtic de 45 hores de durada en mòduls de diferents temàtiques on les TIC s’incorporen de forma transversal.
|
| |
Objectius |
- Contribuir a la millora de la pràctica docent del professorat de llengua anglesa de primària.
- Millorar/mantenir actualitzat el nivell de competència comunicativa en anglès del professorat.
- Actualitzar els coneixements cientificodidàctics de l’àrea.
- Conèixer estratègies per a la gestió i dinamització de l’aula.
- Potenciar l’ús de les TIC en el procés d’ensenyament-aprenentatge de la llengua estrangera.
- Facilitar materials i recursos educatius pel professorat.
|
| |
Continguts |
Module 1: Let's start together. Intoduction to the course and to the virtual learning environment. Creating a learning community.
Module 2: Neuro Linguistic Programming (NLP).
Module 3: The power of music to enhance learning in the English language class.
Module 4: Classroom management.
Module 5: Content and Language Integrated Learning (CLIL)
Module 6: Developing, implementing and sharing projects.
Course round-up and evaluation.
|
| |
Observacions |
Tipus bloquejat per FORMGEST setembre 2017
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones participants i formadores en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
- Participació activa als fòrums i altres activitats col·laboratives
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
- Tenir una avaluació positiva de les activitats i tasques encomanades a cada mòdul.
- Tenir una avaluació positiva del projecte per implementar a l'aula.
- Haver complimentat el qüestionari de satisfacció.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de centres docents sostinguts amb fons públics que imparteix aquesta llengua durant el curs 2016-17.Cal ser especialista d'anglès o tenir certificat el nivell B2 del MECR o superior. S'ha de consultar aquest QUADRE RESUM i s'ha d'enviar tota la documentació necessària escanejada, a formlle@xtec.cat DURANT EL PERÍODE D’INSCRIPCIÓ.
Criteris específics d’adjudicació Les sol•licituds admeses s'ordenaran en funció de:
1.Tipus de vinculació al centre de treball:
1.1.propietari definitiu,provisional o contractat indefinit
1.2.interí
1.3 substitut
2.Nivell de llengua C2,C1 o B2.
3.PAP Percentatge d'aprofitament ponderat sobre els cursos de formació adjudicats.
PREGUNTES MÉS FREQÜENTS (PMF/FAQ)
|
| |
E-mail |
formlle@xtec.cat
|
| |
|
|